|
|
|
|
|
|
חברת סקרנט הוקמה כמענה לצורך ההולך וגובר בשירותים הבאים: סקרים באינטרנט, מחקרי שוק, קבוצות מיקוד וסקרי דעת קהל במדיית האינטרנט. החברה מציעה שירותי עריכת סקרים בתשלום מהסוגים הבאים: סקרים אינטראקטיביים, קבוצות מיקוד, צפייה בפרסומות וניסוי מוצרים
|
|
|
|
סקרים באינטרנט - טכנולוגיה בשירות המחקר |
|
החברה מנהלת פאנל אינטרנטי - מאגר מנוטר של גולשים מכל שכבות האוכלוסיה והמגזרים, המאפשר לערוך מחקרי שוק וסקרי דעת קהל מכל הסוגים ותוך התראה קצרה במיוחד. בשונה מסקרי דעת קהל מסורתיים, הנשענים על נכונותם וסבלנותם של נסקרים אקראיים, חברת סקרנט העורכת סקרים באינטרנט מבוססת על מאגר נרשמים וולנטרי וזמין, המתגייס למשימה מרצונו ובזמנו החופשי. עובדה זו, בנוסף לאפשרויות הפילוח וניתוח הנסקרים מראש על פי חתכים ואיפיונים שונים, מאפשרת ליצור סקרים איכותיים ואמינים בזמן קצר |
|
סקרים בתשלום – תפיסת עולם בה כולם מרוויחים |
|
זאת ועוד! בשונה מחברות אחרות, המבטיחות נקודות, בונוסים ומתנות תמורת השתתפות, חברת סקרנט מבטיחה לנסקרים סקרים בתשלום, ובמילים אחרות - תגמול כספי של ממש, העולה בקנה אחד עם תפיסת עולמה הדוגלת בשיטת ה- winwin בה כולם מרוויחים.
חברת סקרנט מלבד מקצועיותה הרבה, גאה להוביל מהלך מסחרי מתקדם, הרותם בהצלחה רבה טכנולוגיה לצד הון אנושי
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|